آماده ارائه خدمت به مدافعان سلامت در سراسر کشور هستیم

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل های کوثر، علی دستجردی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر با توجه به شرایط سخت کاری و طاقت فرسای مدافعان حریم سلامت مردم در بیمارستان‌های کشور عنوان نمود: در همه واحدهای اقامتی وابسته به سازمان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و پروتکل های ابلاغی آمادگی لازم برای پذیرش و ارائه خدمت به این عزیزان در شهرهای مختلف فراهم گردیده است.
ایشان همچنین تصریح نمودند؛ به مدیران هتل‌ها در راستای ایفای رسالت اجتماعی و متناسب با خط مشی تعیین شده در اسناد بالادستی سازمان ابلاغ گردیده است، علاوه بر ارائه خدمت به مدافعان سلامت، همکاری نزدیکی را با ستاد مقابله با شیوع بیماری کوید ۱۹ (کرونا) در استان محل خدمت خود داشته باشند.
لذا به مدیران محترم گروه هتل‌های کوثر بویژه در شهرهای مقدس مشهد و قم که از ظرفیت‌های مناسب اقامتی برخوردار هستند و بالطبع بیشترین زائر و گردشگر مذهبی در آنها حضور و تردد دارند، اعلام گردیده است که آمادگی لازم برای تعامل و ارائه خدمت و هرگونه همکاری را با مدیران محترم استان داشته باشند.
علی دستجردی در مطلبی دیگر عنوان کرد: به منظور تعامل در زمان وقوع بحران تفاهم نامه همکاری نیز با بیمارستان ساسان از واحدهای تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد گردیده که مضامینی همچون کمک به اسکان بیماران و پرسنل در شرایط بحران و استفاده از فضاها و امکانات مراکز از جمله موضوعات این تفاهم نامه می باشد.
در انتهای این مصاحبه مدیر عامل سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر بیان کردند:  با عنایت به زحمات خستگی ناپذیر و بی شائبه کادر درمان و پزشکی کشور در ارائه خدمات شبانه روزی درمانی به مبتلایان، آسیب دیدگان ویروس کرونا این سازمان با کمال افتخار آمادگی آن را دارد تا به منظور صیانت از این ارزش‌‌های ایثارگونه و ارزشمند پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستانی و مراکز تحت پوشش معاونت محترم بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مراکز در شهر ها و استان‌هایی که دارای واحدهای اقامتی باشند ارائه خدمت نماید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش