دیدار مهندس اوحدی با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان نیشابور در هتل ثامن مشهد

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر ، مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز دوشنبه 17 آذرماه در ابتدای حضور در استان خراسان رضوی با حضور در گلزار مطهر بهشت رضا (ع) شهر مشهد نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

 


مهندس اوحدی  پس از حضور در حرم مطهر رضوی (ع) و زیارت هشتمین امام شیعیان، با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان نیشابور در هتل ییلاقی ثامن دیدار و گفت‌وگو کرد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه که با گرامی داشت یاد شهدای منا گفت: فاجعه منا اتفاق بسیار تلخ و دردناکی بود و بیشترین تعداد شهدای این فاجعه از شهرستان نیشابور بودند. فاجعه منا با گذشت حدود 6 سال همچنان تلخ‌ترین حادثه‌ای است که در زندگی تجربه کرده‌ایم. شهدای منا در کمال و در بهترین حالات انسانی به شهادت رسیدند و در لباس احرام و در جایگاه مهمان خدا به مقام والای شهادت دست یافتند.

 


وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در راستای وظایف خود و عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فاجعه منا نباید فراموش شود» در سال جاری نسبت به برگزاری کنگره ملی شهدای منا اقدام کرد. همچنین از شورای فرهنگ عمومی درخواست کرده‌ایم تا روز دوم مهر با نام روز بزرگداشت شهدای منا نامگذاری شود.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش