معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری فی‌مابین سازمان سیاحتی کوثر و سازمان اقتصادی کوثر

به گزارش پایگاه خبری گروه هتلهای کوثر، روز سه شنبه 11 شهریور ماه 1399 هتل هویزه میزبان مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر و مدیران ارشد سازمان سیاحتی کوثر بود. این جلسه همکاری با موضوع استفاده از ظرفیت های مشترک و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری فی مابین این دو نهاد زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار گردید و مدعوین با بحث و تبادل و نظر پیرامون موضوعات مطروحه به یافتن راهکارهای عملیاتی و هم افزایی های  مناسب در جهت پیش برد طرح های اقتصادی مشترک پرداختند.


در این جلسه آقایان آل ابراهیم، موحدی، شهرکی، احمدیان، زحمت کش و میرپناهی از طرف سازمان اقتصادی کوثر و آقایان دستجردی، درزی، زارع، مهدی حسینی، پرویزی فرا، رضا حسینی، بلندی، تیموری و سلیمانی حضور داشتند.


جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد. علی دستجردی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره سازمان سیاحتی کوثر هدف از تشکیل این جلسه را استفاده از ظرفیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در امر سرمایه گذاری عنوان کرد و در ادامه با معرفی مجموعه‌های سازمان سیاحتی کوثر به ویژه مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار به پتانسیل عظیم این مجموعه برای بهره برداری از طرح‌های اقتصادی متنوع آن اشاره کرد  که این مجتمع  دارای ظرفیت های بسیار بالایی برای طرحهای اقتصادی با سودآوری بالاست. بخش‌هایی از قبیل بخش کشاورزی و دامپروری، آبزی پروری با رویکرد گردشگری، و ساختمانی می توانند مبنایی باشند برای یک همکاری مشترک پایدار و ما به عنوان دست اندر کاران این مجموعه با یک رویکرد هم افزایی می توانیم بدان دست یابیم.


وی در ادامه با اشاره به دیگر طرح های سازمان سیاحتی کوثر مثل، پروژه هتل امام رضا(ع) به عنوان نزدیک ترین هتل به حرم رضوی ، هتل قدس ، هتل ثامن و... آنها را ظرفیت‌های دیگر مجموعه سیاحتی کوثر دانست و گفت: می توان با برنامه ریزی و عملیاتی کردن این طرح‌ها موجباب یک همکاری چند جانبه را فراهم کرد.


وی افزود: اميد است  با تشکیل کارگروه مشترک دو سازمان اقتصادی و سیاحتی کوثر در سال 1399 که از سوي مقام معظم رهبري سال «جهش توليد» تعيين گرديده است، موجب تحول بنيادي در عرصه هاي خدمات رساني به جامعه معزّز خانواده شهدا و ايثارگران شود.
مدیر عامل سازمان سیاحتی کوثر با اشاره به اینکه هر دو گروه از یک مجموعه هستند افزود: نگاه ما نگاه کارفرما – پیمانکار نیست و نگاه شراکتی و هم افزایانه است و این می تواند نگاهی پایدار با چشم اندازی کلان برای سود سازی هم در دوران کرونا و هم پس از آن باشد.
مهندس آل ابراهیم مديرعامل گروه صنايع و معادن کوثر با تاکید بر اهمیت برخورد عملیاتی با موضوع گفت: به عقیده من نباید با قرار دادن تمرکز بر بخش های کلان محور پروژه زمان را از دست داد، من معتقدم که می توان با شناسایی دقیق و کارشناسی شده بخش های موجود از همین حالا به عملیاتی کردن پروژه های کوچک همین مجموعه فکر کرد.


آل ابراهیم در ادامه گفت: برای من اولیت اصلی کار کردن برای خانواده شهدا و ایثارگران است چرا که اتمام این پروژه ها می تواند حداقل خدمت کوچکی باشد به خانواده معزز شهدا و ایثارگران.
آقاي احمديان، مديرعامل گروه ساختماني معين کوثر در این جلسه با اشاره به آشنایی با ظرفیتهای در اختیار سازمان سیاحتی کوثر اظهار داشت: طرح جامع کاربری اقتصادی برای مجتمع کردان تعریف و تدوین شود و در قالب تفاهم نامه مشترک در حوزه های مختلف جهت ارائه خدمت به جامعه هدف و توجه به اسناد بالادستی ارائه شود و این همکاری ها به صورت عملیاتی و زودبازده آماده شوند. همچنین ایشان آمادگی خود را جهت مشارکت در بخش‌های ساختمانی نیز به صورت کامل اعلام کردند.
در ادامه این نشست مدعوین حاضر در جلسه پیرامون فرصت های سرمایه گذاری دیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند و در انتها با ذکر صلوات جلسه را به پایان رساندند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش