معارفه سرپرست هتل کوثر رامسر در جلسه شورای مدیران

به گزارش پایگاه خبری گروه هتل‌های کوثر، دومین جلسه شورای مدیران سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر روز دوشنبه مورخ 6 مرداد ماه 99 در سالن جلسات سازمان با حضور مدیر عامل سازمان، آقای علی دستجردی برگزار شد.
جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و ذکر صلوات شروع شد و آقای دستجردی با توجه به شرایط حال حاضر جامعه به علت وجود ویروس کرونا و بحران در صنعت هتلداری و گردشگری کشور مطالبی را بیان کردند. ایشان از کلیه همکاران سازمان و واحدهای تابعه خواستند، آمادگی لازم و هر چه بیشتر را در جهت مقابله با شرایط کنونی و بحران‌های پیش رو در فصل آینده را سنجیده و با مدیریت منابع، عملکرد منسجم و خرد جمعی از این بحران عبور کنند.


ایشان مهمترین مؤلفه در مسیر پیشرفت و توسعه سازمان را توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری در چند سال اخیر و به خصوص سال 99 با نام «جهش تولید»  دانسته و توجه به این امر را باید در راس همه امور قرار داده و تمام توان و انرژی خود را در این مسیر و با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار سازمان سرلوحه کار خود قرار دهیم و با حمایت و پشتیبانی از مدیران واحدهای تابعه برای حفظ اشتغال، توسعه فروش و مدیریت منابع انسانی جهت ارائه خدمات به میهمانان به خصوص جامعه هدف (خانواده معظم شهدا و ایثارگران) گامهای موثری برداریم.
مدیرعامل سازمان در این جلسه وارد کردن بخش رفاهی به بدنه سازمان را مد نظر قرار داده و با توجه به ظرفیت‌های در اختیار و تشکیل کارگروه های مناسب در راستای اجرایی شدن سند تحول سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر حس شادابی و  آرامش بیشتر در رابطه با جامعه هدف بنیاد تقویت کنیم و ساختار مجموعه را به سمت هلدینگ گردشگری سودآور و اثرگذار هدایت کرده و برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و با عزت به این عزیزان قدم برداریم.
در ادامه حکم انتصاب آقای شعبانعلی اسداللهی به سمت سرپرست هتل کوثر رامسر قرائت شد و به ایشان ابلاغ شد و از تمام مدیران ستادی و واحدهای تابعه خواستند توجه ویژه به تمام بندهای این حکم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
تصویر این حکم به پیوست خبر افزوده شده است.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش