مراسم افتتاحیه بهسازی و راه اندازی طبقه اول هتل قدس برگزار شد

مراسم افتتاحیه بهسازی و راه اندازی طبقه اول هتل قدس در مشهد مقدس با حضور مدیرعامل سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، مراسم افتتاحیه بهسازی و راه اندازی طبقه اول هتل قدس با حضور آقای  مهندس علی دستجردی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی  و برخی از مدیران واحدهای تابعه در مشهد مقدس روز  چهارشنبه 21 بهمن برگزار شد.

در این مراسم آقای مهندس علی دستجردی  هدف از اجرای این پروژه را باتوجه به ماموریت‌های ذاتی سازمان در راستای ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر و حفظ، نگهداری و ارتقای عملکرد مجموعه دارائی‌های در اختیار دانست و بهسازی  و بهره برداری طبقه اول هتل قدس را به منظور توسعه کمی و کیفی خدمات هتلی و گردشگری در دستور کار مدیریت هتل قرار داد. 
به منظور تحقق این هدف با توجه به مشکلات اجرای طرح از جمله محدودیت‌های مالی هتل، افزایش سطح عمومی قیمت‌ها، از یک سو و از سوی دیگر افول صنعت گردشگری به دلیل شرایط کرونا، هیات مدیره سازمان را بر آن داشت تا با مدیریت هوشمندانه بر هزینه‌ها، پشتیبانی‌ و مانع‌زدایی این مهم را در مدت کوتاه 5 ماه تحقق بخشد. بهره‌گیری از فرصت‌های جدید، افزایش ظرفیت ارائه خدمات اقامتی، صیانت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری از جمله دستاوردهای اصلی ارزش‌آفرینی ایجاد شده در هتل قدس می‌باشد. 
بهره برداری از طبقه اول هتل در شرایط کرونا، دستاوردی مهم و از افتخارات سازمان به شمار می‌آید زیرا توانسته با مدیریت زمان و هزینه، شعار سال 1400 را تحقق بخشد. 


درادامه حجت الاسلام حسین معصومی در مراسم افتتاحیه ساماندهی پروژه عمرانی هتل قدس مشهد با تبریک ماه پر فیض رجب و فرا رسیدن 10 رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقی(ع) و 13رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) گفت: هتل قدس مشهد، یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است، که در راستای خدمت به زائران شاهد و ایثارگر، طرح ساماندهی آن اجرا شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در تلاش هستیم تمامی ظرفیت‌های بومی و استانی را در خدمت به زائران ایثارگر به کار بگیریم. 


در انتهای مراسم  از تلاش‌های ارزنده و اهتمام ویژه عواملی در مراحل مختلف این پروژه همکاری کرده بودند با اهدای لوح یادبودی تشکر و قدردانی شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش