آغاز بهره برداری از دستگاه چاپ جدید مجتمع چاپخانه فرهنگی سیاحتی کوثر

به گزارش روابط عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر؛ شنبه 23 بهمن ماه در مراسمی با حضور آقایان طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، علی دستجردی، مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، رحیم  نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امورایثارگران و برخی مدیران ارشد سازمان های وابسته به بنیاد شهید و مدیران سازمانی دستگاه چاپ جدید مجتمع چاپخانه فرهنگی سیاحتی کوثر بهره برداری شد.

در طرح توسعه مجتمع چاپ کوثر وابسته به سازمان  مجتمع‌های فرهنگی و سیاحتی کوثر با نظر به جایگاه این صنعت در نشر و ترویج فرهنگ شهادت و همچنین اهمیت آن به عنوان سومین صنعت فناورانه دنیا و شناخت ظرفیت‌های چاپی مجتمع مذکور با تهیه دستگاهی با قابلیت چاپ چهار رنگ روی هر نوع گرماژ کاغذ و مقوای موجود در بازار در سطح صنعتی با قابلیت تولید انواع مجله، کتاب و انواع محصولات چاپی و بسته بندی در حداقل زمان شروع به کار نمود.

تجهیزات و دستگاه‌های جدید صنعت چاپ سبب کارآفرینی در داخل کشور شده و در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خریداری شده و با فناوری‌های جدید در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و به فعالیت چاپخانه تسریع و تسهیل می‌بخشند.

در انتهای مراسم  از تلاش‌های ارزنده و اهتمام ویژه عواملی در مراحل مختلف طرح توسعه و تجهیز چاپخانه همکاری کرده بودند با اهدای لوح یادبودی تشکر و قدردانی شد.
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش