تخصیص 220 میلیارد تومان از اعتبارات بانک دی به شرکت شاهدان کوثر برای اعزام ایثارگران به سفر عتبات

 

در نشست مدیر عامل بانک دی  با معاون فرهنگی بیاد شهید همکاری‌های  لازم جهت اختصاص 220 میلیارد تومان  اعتبارات از سوی بانک‌دی در قالب وام قرض الحسنه به برای اعزام ایثارگران به سفر عتبات صورت پذیرفت.

 

پیرو تفاهم‌نامه میان بانک دی و شرکت زیارتی شاهدان کوثر و نظر به مذاکره آقای سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص 220‌میلیارد تومان از اعتبارات بانک دی با هدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای جامعه معزز هدف بنیاد شهید و امورایثارگران فراهم شد.


با نظر مساعد دکتر قیطاسی، مدیر عامل بانک دی سقف تسهیلات برای زائران در سفر هوایی، هر نفر 10 میلیون تومان و در سفر زمینی برای هر نفر 6 میلیون تومان افزایش خواهد داشت.
 لازم به ذکر است در تفاهم نامه قبلی در راستای اجرای دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، برای اعزام و تشرف 30 هزار نفر از ایثارگران با اولویت خانواده معظم شهدا و ایثارگران به اعتاب مقدسه عراق، برای سفرهوایی 8 میلیون تومان و در سفر زمینی 4 میلیون تومان تسهیلات بانکی به همراه خانواده ایشان پیش بینی شده بود.  این تسهیلات با کارمزد 4درصد و در۲4 قسط توسط بانک دی و با معرفی شرکت شاهدان کوثر در حال انجام می باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش