برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از مقام والای شهدا و ایثارگران در هتل هویزه

شهادت در راه خدا برترین مرگ است. و شهید در مقایسه با دیگران برترین جایگاه و بالاترین منزلت را نزد پروردگار دارد. خداوند متعال در قرآن کریم، منزلت شهید را این گونه توصیف می‌کند: «... ولاتحْسبنّ الذّین قتلوا فی سبیل اللّه أمواتاً بل أحیاءٌ عنْد ربّهم یرْزقون؛و کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند،مرده مپندارید؛ بلکه اینان زنده و نزد پروردگارشان متنعم‌اند».
نامگذاری روز بزرگداشت شهدا در اواخر اسفندماه تلنگری بزرگ برای ملت ایران است تا سال جدید را با بیعتی مجدد با شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم آغاز کنند.

به گزارش روابط عمومی گروه هتل ها و مجتمع های کوثر در راستای تجلیل و تکریم از مقام والای شهدا و ایثارگران مراسمی در روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل سازمان فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، ورزشی و سیاحتی کوثر جناب آقای جعفری ، مدیر عامل شرکت آقای درزی و جمعی از معاونین و مدیران سازمان ، شرکت و کارمندان جانباز، ایثارگر و خانواده معزز شهدا در محل هتل هویزه تهران برگزار گردید.

فرزند گرانقدر شهید سلمان جعفری ، مدیر عامل سازمان ضمن برشمردن جایگاه رفیع شهدا و خانواده های معزز آنها از مقام ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل نموده و خاطر نشان کردند که همه ملت ایران مدیون جانفشانی این شهدا هستند. 

این مراسم برای اولین بار در هتل با حضور همکاران گرانقدر برگزار گردید و سایر واحد های تابعه شرکت هتل ها از شهر های مختلف ایران نیز به صورت مجازی در این مراسم گراسنگ شریک بودند . 

جناب آقای میثم جعفری در پایان ضمن قدردانی از ایثارگران، جانبازان و خانواده محترم شهدا که مایه سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و زینت بخش سازمان هستند با اهداء لوح تقدیر از همکاران محترم تقدیر نمودند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش