امضای تفاهم نامه همکاری سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر با سازمان اموال و املاک کوثر

 

سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در راستای استفاده از ظرفیتهای موجود سازمان‌ها و ضرورت گسترش همکاری‌های فی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مابین جهت نوسازی و بازسازی زیرساخت‌های لازم مراکز موجود در بنیاد شهید جهت ارایه خدمات شایسته و فراگیر فرهنگی، رفاهی و اقامتی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر سراسر کشور با سازمان اموال و املاک کوثر تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

 

در جلسه ای که با حضور آقای میثم جعفری، نائب رئیس هیات مدیره و سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر با آقای وحید بوستان احمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد، زمینه افزایش همکاری‌های متقابل بررسی گردید.
این نشست که با هدف تاکید بر هم افزایی میان سازمانهای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، طرفین در زمینه خرید، توسعه، بازسازی، نوسازی و تجهیز واحدهای اقامتی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر به تفاهم رسیدند.

 

 

گفتنی است، توسعه مراکز اقامتی درجنوب کشور همچنین ساخت و توسعه اکوکمپ در شمال کشور جهت تسهیل و تسریع در ارایه خدمات شایسته و گسترده منطقه‌ایی و گردشگر محور به جامعه معزز هدف از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش