برگزاری دورهمی خانواده معزّز شهدا به مناسبت شب یلدا در کوشک باغ هنر

سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برنامه ویژه‌ای به مناسبت شب یلدا با حضور 250 تن از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در باغ هنر عباس آباد برگزار کرد.

مراسم دورهمی یلدا با عنوان شب تمام نشدنی عصر روز پنج شنبه 30 آذر با حضور گرم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به میزبانی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در کوشک باغ هنر اراضی عباس آباد برپا شد.
این برنامه با حضور 250 نفر از خانواده‌های ایثارگران با همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار شد.


میثم جعفری، سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در این برنامه اظهار داشت: در سال جاری که با اساسنامه جدید سازمان تشکیل شده برنامه‌هایی با هدف ارائه خدمات شایسته در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاحتی برنامه ریزی شده است. از جمله این برنامه ها ارائه سامانه جامع خدمات رفاهی و سیاحتی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خوب بنیاد شهید که در اختیار سازمان می باشد، صورت پذیرفته است.
با عنایت به استقبال خانواده‌های شهدا و ایثارگران از امکانات سیاحتی سازمان و با توجه به ارائه خدمات گردشگری و سفر در سال جاری تا کنون نزدیک به 40 هزار نفر از مجموعه هتل‌های کوثر به صورت رایگان و نیز حدود 10 هزار نفر با خانواده‌هایشان از خدمات ارزان قیمت و تسهیلات قرض‌الحسنه برای تشرف به عتبات عالیات استفاده کرده‌اند.
با توجه به توسعه و گسترش ظرفیت‌ها و امکانات سازمان در حوزه‌های ورزشی و سیاحتی و با عنایت به دستورات ویژه ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی قریب به 600میلیارد تومان تا پایان سال جاری جهت ارائه خدمات در این حوزه‌ها به سازمان اضافه خواهد شد.

هدف از برگزاری این مراسم نیز ارائه خدمات فرهنگی، شاد و عرفانی به جامعه معزز هدف بوده و به مناسبت شب یلدا با حضور 250 نفر از جامعه هدف مناطق 2، 3 و شهرستان‌های استان تهران در مجموعه باغ ملی اراضی عباس آباد شروع و به با استعانت از خداوند در برنامه‌های بعدی به صورت گسترده تری برای کل جامعه هدف بنیاد صورت خواهد پذیرفت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش