برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر

به گزارش روابط عمومی گروه هتلها و مجتمع های کوثر، نشست خبری جناب اقای میثم جعفری مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ظهر شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور جمعی از اهالی رسانه در هتل هویزه تهران برگزار شد.

جعفری در این نشست با اشاره به تشکیل موسسه ایثار در عرصه یک مجتمع توانبخشی، درمانی، ورزشی، کفت: علاوه بر این 271مرکز برای ارایه خدمات به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا در سراسر کشور داریم که هر سال بر تعداد خدمات گیرندگان افزوده می‌شود.

جعفری گفت: امسال به 266هزار نفر خانواده شهدا و ایثارگر در قالب اردو‌های سه روزه در هتل‌های مجموعه کوثرخدمات اقامتی دادیم. این تعداد در سال قبل 95هزار نفر بودند و امسال افزایش حضور را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه هتل‌ها در دنیا دارای سبک‌های مختلف هستند و سبک زندگی خاصی را ترویج می‌کنند، ما هم در گروه هتل‌های کوثر به دنبال یک سبک زندگی مشخص هستیم، در همین راستا یک کتابخانه در هتل خورشید هشتم در شهر مشهد با یکهزار و ۵۰۰ جلد کتاب با امکانات جانبی مانند تبلت، راه اندازی کردیم که مورد اقبال مسافران قرار گرفته است.
جعفری ادامه داد: کتابخانه هتل خورشید به صورت بین المللی است و ۳۵ درصد کتاب‌های آن به زبان عربی و انگلیسی است تا مسافران خارجی هم بتوانند از آن بهره مند شوند، به دنبال این هستیم تا کتابخانه ای به همین شکل در مجموعه هتل هویزه و سفید کنار ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری، ورزشی و سیاحتی افزود: هتل‌های کوثر با ستاره‌های مختلف در شهر‌هایی مثل شمال ایران و مشهد فعال هستند که در مجموع 1700 تخت اقامتی در این هتل‌ها داریم که خدماتشان نیز آنلاین هست.

جعفری ادامه داد: برخی مجتمع ها ممکن است تبدیل به هتل شود که شش مرکز را در دست تبدیل برای هتل چهار ستاره داریم ، 16مرکز ایثار را هم به سمت مراکز اقامتی با خدمات هتلی سوق میدهیم که با میراث فرهنگی مکاتباتش انجام شده است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش