جشن روز کار و کارگر در هتل هویزه برگزار شد

 

روز چهارشنبه 12 اردیبهشت مراسمی به مناسبت روز کار و کارگر با حضور مرتضی ارجمندی، مدیر هتل هویزه، مصطفی نجفی مدیر منابع انسانی، اداری و رفاه شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر، مدیران و سرپرستان و پرسنل هتل در محل سالن ملل هتل برگزار شد.

در این مراسم مدیر هتل هویزه ضمن تبریک این روز و آرزوی سلامتی و شادکامی برای کلیه کارکنان و با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) با عنوان: الكادُّ على عِيالِهِ كالمُجاهِدِ في سبيلِ اللّه ِ با معنی هر کس برای کسب روزی خانواده اش تلاش می‌کند همانند جهاد در راه خدا می‌باشد از خدمات آنها تقدیر و تشکر نمود.

 

 

وی در ادامه نیروی انسانی را از ارکان اساسی و سرمایه‌های هتل در ارائه خدمات به میهمانان دانست و گفت که یک مجموعه بدون در نظر گرفتن کارگر متعهد، دلسوز و آموزش دیده نمی‌تواند سرمایه گذاری برای هتل باشد  و در نبود کارگر شایسته و پرتلاش، سرمایه گذاری هیچ ارزشی ندارد و نیروی انسانی و جامعه کارگری از اصلی ترین سرمایه‌های توسعه یک هتل است و تنها بخشی که روز به روز ارزش افزوده دارد سرمایه انسانی آن مجموعه است.

وی با یادآوری جمله امام خمینی (ره ) در مورد روز کارگر و اختصاص این روز به کارگران گفت: هر روز روز کارگر و کارگران است و این عالم از کار و کارگر تشکیل شده است و هر روز روز کارگر است ولی به شکل نمادین این روز را جشن می گیرند و فرصت مناسبی هست که از زحمات کارگران پرتلاش هتل هویزه تهران تقدیر و تشکر بعمل آید.
در پایان به کلیه کارکنان هتل لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیم گردید.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش