پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت روز جهانی کارگر

روز جهانی کارگر فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.
خرسندیم که در خانواده بزرگ شرکت گروه هتل ها و مجتمع های کوثر، در کنار این عزیزان در  حال حرکت به سوی تعالی و پیشرفت عزت و عظمت ایران اسلامی هستیم. به این امید که خداوند منان توفیق خدمتگزاری و توان خیزش در راستای شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان را به ما عنایت فرماید تا بتوانیم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گام های موثری در این جهت برداریم . برای همه پرسنل عزیز و خانواده‌های محترمشان عزت و سربلندی  از درگاه حضرت حق مسألت نموده و روز کارگر را صمیمانه شادباش و تبریک عرض می‌نمایم.
پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی است که ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است.
 

رضا درزی - مدیرعامل

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش